lambert "-1.5"
gamma "7777"
brightness "7777"
lightgamma "0"
textgamma "0"
gl_monolights "1"
gl_lightholes "0"
r_fullbright "1"
r_lightmap "1" //Software İçin.
gl_overbright "1" // Parlaklığı çok arttırır.
Kaynak
lambert "-1.5"
gamma "7777"
brightness "7777"
lightgamma "0"
textgamma "0"
gl_monolights "1"
gl_lightholes "0"
r_fullbright "1"
r_lightmap "1" //Software İçin.
gl_overbright "1" // Parlaklığı çok arttırır.
unbindall bind "TAB" "+showscores" bind "ENTER" "+attack"...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
YanıtlaSilcfg derken nereye yapıştırıcam
YanıtlaSilbu bilgi için teşekkürler, https://www.ufukblog.com/cs-1-6-karanlik-yerleri-aydinlatma-kodlari/ bu site ki bilgiler gibi aynı :)
YanıtlaSilKaranlik Yerleri Aydinlatma Kodu
YanıtlaSil