16 Ağustos 2013 Cuma

Steam Rate Ayarlari - Steam Cs 1.6 Ayarlari - Güncelleme Sonrasi Rate Ayarlari


Rate ayarları : (tek tek konsolada yazabilirsiniz config.cfg içerisinde en alt satırada yapıştırabilirsiniz)

rate 20000
cl_cmdrate 105
cl_updaterate 100
ex_interp 0
gl_ansio 0
gl_vsync 0
fps_max 99
Steam tam ekran sorunu : (steam fullscreen widescreen veya 4:3 sorunu yaşayanlar)
-Steam kütüphane tüm oyunlar » Counter strike sağ tıkla » Çalıştırma seçenekleri ' ne aşağıdaki kodu yapıştırın.

-stretchaspect

Son olarak options » video seçeneklerindeki tüm tikleri kaldırın.

16 yorum:

  1. Rate Ayarlarını yaptım ve Suan Steamdan cs Giriyorum Kasıyor ?

    YanıtlaSil
  2. ozman o senin pc inin boklugudur xD

    YanıtlaSil
  3. Bu bilgiler işe yaramaktadir.

    YanıtlaSil
  4. kardeşim ekran yenileme hızınla alakalı 85hz yap onu düzelir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dogru bir çözüm olabilir. Ekran saniye graphic hiziniz ne kadar az olursa o kadar pc performansina katkida bulunur.

      Sil
    2. kardes steamda cl bobu yazınca tıtreyerek yuruyor

      Sil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. hacı bende steamım software tam ekran yapınca sıkıntı olmuyor opengl yapınca ekranda beyaz bişey yanıp sönüyor nasıl çözerim

    YanıtlaSil
  7. Ya arkadaşlar bir yardımcı olun daha önceden oyunsunucu sundan indirdiğim de böyle bir sorun yoktu steam iyi dediler satın aldım ama bir türlü oynayamadım çok fena bir şekilde oyun donuyor i3 intel işlemci 4 gb ram 2 gb 128 bir nvidia ekran kartı 500 gb harddisk oyun sistemine göre işletim sisteminin yüksek olduğuna inaniyorum varsa bir çözümü yardımcı olursanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Steam Grafik Ayarlari Normal NonSteam'den Daha Yüksektir. Steam Üzerinden CS Çaliştirma Seçeneklerini Kullaranarak Ufakta Olsa Bir Sistem ( Ram Kaybi ) Önlersin. Sitemizde Steam Çaliştirma Seçenekleri Olarak Aratirsan Bulabilirsin. İyi Eglenceler Takipcim !

      Sil
  8. beyler bi sorum olucak? steamda widescreen yapıyorum ve değeri en yüksek yapıyorum oluyor ama oyuna girince oyun çok hantallaşıyor yavaşlıyor oyuncu yürüyüşü falan duck yapıncada çok hantal haraket ediyor. widescreen yapınca oyunun hızlanması için bi çözüm varmı?

    YanıtlaSil
  9. dostum rate değeri artık maksimum 100000 değerini alabiliyor .Eskiden maksimum 20000 değerini alıyordu o yüzden millet 20k yazmak zorunda kalıyordu.Bu değişiklik te 2013 te oldu.O yüzden rate yi 100k tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  10. Steam ile ilgili sayfanızda backlink çalışması yapmak istiyoruz. Detaylar için lütfen iletişime geçin. İletişim için - marketing@sadeceon.com

    YanıtlaSil
  11. ayar için https://www.ufukblog.com/cs-en-iyi-rate-ayarlari/

    YanıtlaSil

CS Surf Ayarlari - Surf CS Ayarlari ( CS Surf Kodlari - Surf Ski )

                                unbindall bind "TAB" "+showscores" bind "ENTER" "+attack"...